Tuesday, November 16, 2010

Bila FINAL EXAM DH HABIS, Dan Bila AKU MERINDUI RUMAH..

Wahh!! Exam dh abes!! yess! lepak3~~~YAHOO!! bestnye dh abes final.. ringan otak sket.. haha..goyang kaki di rumah ... xnk kuar2 dh.. dok umah best!haha.. YA ALLAH.. Gembiranya ati.. rase mcm nk lompat3 jew..
Alhamdulilah.. Berakhir sudah Sem 1 di UniKL nie.. sy dpt tempuh sumer dugaan dengan baik skali.. Bersyukur kepada Allah SWT kerana menjaga sy dari membuat perkara2 yg xspatutnye dibuat.. Buah Hati pown dh blek KL dh.. Alhamdulilah sykur.. Dh lame dier xblek tau..hehe.. rindu la~~ WEKK!! mengade..haha.. Sumer bnde dh settle, pastu baru la bley hembus nafas lega.. :) Exam is over.Now I am waiting for my result only. Hope that I can pass all my subjects with flying colours. Sumernye dh selesai kn.. Alhamdulilah la sy xstress over..hehe..Kalo x jd mcm yg bwh nie..hahaa..
Anyway, I Miss My roomates giler2!! Hope Korg pown mcm sy jgak ek.. Umi, Kak Syirah and Kak Hani I Love being with u guys!! Luv u Damn Much Girls..heheee.. C u all'z mse sem 2 nnt!! Daa!!!

Monday, November 1, 2010

THE JAMMED BRAIN..


Haaa... 1st in my life otak sy jam.. aduhh... Exam is Freaking me out dowh!!! Those thick books nk kne bace lg.. Nota lg.. Assiment lg.. Haish.. biasa bro! Nk dekat exam nie sumernye jadi kelam kabut..
The boring week has begun.. So, studi la wei!! Facebook jew kejew.. bknnye dpt ilmu pown dri ctu.. Cne nk pndai kalo x bace buku... hahahahaa... 1 more thing.. Laptop lak wat hal 2 3 minggu nie.. haisshh.. geram jew ati nie.. WAHAI LAPTOP, LU BIKIN GUA PANAS LARH!! So, kalo diikutkn ati kn, aq nk jew wat laptop nie sbijik dlm gmba kat bwh tu.. rase mcm nk baling dri PUNCAK KLCC pown ade..heheehee..
this week is studi week.. but, full!! ngan mcm2 aktiviti.. well, lets see.. this monday ade meeting MARA kat campus.. tuesday until thursday studi friday until sunday, di kedah ade akad nikah kat sane.. then isnin tu, exam!! OMG!! What a tragic week..huhuhu.. so, lets studi while u are still can studi.. :) see u again !

Saturday, October 16, 2010

CINTA PROGRAMMING! ELEKTRONIK??? No Komen..

arinie.. hari yang baik... smlm adalah hari yang pling aq xley trime.. smlm, terlalu tension! Tension punyer tension, xpsal2 org yg xde kne mengena ngan tension aq kne marah!! Cian dier.. Ok.. Penjelasan untuk smlm.... Saya tension sbb saya takot ngan exam and presentation yg nk kene present selasa nie... huhuuu.. takot!!! programming lak tuu.. berdoa jew la.. lg 1, sebab exam.. yang lenn saya xkesah.. tp bile brcakap ngan electroninc, MASYAALLAH.... Aq xtau papew pown!!! Madam ajar mcm kite nie dah expert ngan electronic.. adoi!!! pening pale tgok bnde tuu.. bnde mcmnie la yg membuatkan saya tidak meminati sesebuah subject tu.. jika cara penyampaian pensyarah itu ckp direct jew, ngan mke masam, pastu mcm ckp ngan meja n krusi, cmne nk pham? pastu tbe2, ngan xbgtu papew, masok2 klas tros quiz... cmne nk pandai kalo dtg wat quiz mengejut cmtu? dh la xpham 1 bnde pown.. pastu, wat quiz lak.. kalo bgtau awal sehari pown ckup la.. bley la wat revision sket.. at least bley jwb sket2.. nie x.. haish... baru saya tau cmnie rupanye blaja kat universiti.. mcm2 ragam, mcm2 perangai... hadoii!!! lagi berapa minggu jew nk exam!!! WAAA!!!! SAPE NAK TOLONG SAYA NIEE!!!

Friday, September 24, 2010

Bla..Bla..Bla..

URGHH.. arinie aq rase teramat la bosan.. sangat2 bosan.. xtau nak wat peww..huhu..Baru la rase dok ostel nie bosan..huhu.. slame nie aq hepi jew dok cni..tp.. ntah nape tibe2 aq rase prasaan nie dh selubung idop aq arinie..hmm.. adakah kerinduan pada family and hubby ku? xtau larh.. Dh ar minggu nie pling sebok, duit pown tarak, nk g jln mmg mintak maap la..huhuhu.. minggu nie laa ade dinner asrama.. pastu, aq msok tarian lak tu.. aduih.. pening2.. BI pnyer project pown xjalan2 lg... ishh!! penat arh cmnie.. Electronic nk cover sumer lg.. Programming nk kne studi lg.... xlarat laaa.. Nie br sem 1 nie.. lom ag sem 2,3,4,5,6.. lg trok!! Xpew2.. NANI CAN DO IT kan? hidup msti hepi!! Jgn Hipokrit! Just be Yourself!

Monday, September 6, 2010

HAPPY BIRTHDAY FARHAN!!

Harinie(6 sept 2010), birthday dak kos aq.. td g sambot birthday dier kat HR STEAK HOUSE kat Kampung baru.. sblom tu, aq ngan awek dier, SITI SAADAH gi bli kek, hehehe.. suprise la konon..hehee.. tp awek dier sweet gller kowt!!! siap bli bunga utk paan..hehehe.. loving couple.. then, dh bkak pose kat HR tu, acara ptong kek lakk.. dh knyang mkn kek, dorg g men kek lakk.. ngan aq skali kne..hehehe..best.. riuh rendah restoran tu ktorg wat..hehehe..then, dh blek plak.. paan kne baling telor ngan tepung.. dh jd mcm acuan nk wat kek paan dh..hahahaa..anyway,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU MOHAMMAD FARHAN B. MAHYUDDIN!! MAY ALLAH BLESS U ALWAYS..

To Siti Sa'adah, love to hangout with u again my dear!! hehe..

To Ifa, Aza, Zyra, Yatie, Aras, Anot, Wan, Ibnu, and all of my friends yg pegi td, im having a fun time with u guys!! nnt kalo nk hangout lg, jgn lpe ajak aq tau.. :)


Monday, August 16, 2010

SORRY....

wahai hati..
aq minx maaf
kerana slalu menyakiti kau..
wahai mata..
aq minx maaf
kerana slalu mnegalirkan air mata..
wahai tangan..
aq minx maaf
kerana slalu menyeksa kau..
wahai henfon..
aq minx maaf
kerana slalu baling kau bila aq marah..
wahai jantung..
aq minx maaf
kerana slalu buat kau berdenyut ngan lebih cepat..
AQ MINTAK MAAF..

Sunday, July 18, 2010

KEM ORENTASI UNIKL, MIIT 2010

Fuhhh!! sebot psal kem mesti pkir pnat en..haha.. mmang penat pown.. tapi saya dapat banyak pengalaman and of course i've made lots of friends there.. hehe.. ok lets starts with day 1...



DAY 1.. (13 JULY 2010)


ari tu nothing sangat.. nek bas, tidow, bgon, dah sampai...haha.. malam tu ade taklimat and also ceramah yang wat saya mengantok sangat3.. menyesal xbwak gula2 yang bertimbun kat dlm almari tu..huhu..



DAY 2.. (14 JULY 2010)


ok.. day 2 nie dah mule kem.. pagi2 lagi dh kne kawad tgh2 tu.. aduh.. mmang rindu gler nk kawad.. trkenang zaman kegemilangan kawad ..huhu.. sdey!! excited pnyer psal, saya trlupe doktor kate yg saya xley kawad sbb tulang kaki patah dlu.. lpas kawad pew lagi.. berdenyut gler2 la kaki.. nsib bek la bwak ubat.. ok2.. back to the story.. lpas kawad ktorang pegi makan rmai2.. best kowt mkn berhidang ramai2.. lpas makan ceramah lagiii... aduuhhh.. dh la lpas makan pastu ngantok laa.. then there is a LDK yg mnempatkn saya di kumpulan 4.. kumpulan paling happening!! best sgt2 ngan dorang..NEW FRIENDS : PAAN, AMI, ARY, WANI, RIZAL, JOE, ASHMAN, AND OF COURSE MY FASILITATOR ABG KARAM..HEHEHE.. thanks guys!! you guys are great!hehe.. pastu.. bla...bla..bla.. and sleep at 2 o'clock coz g mndi 1jam..haha..



DAY 3.. (15 JULY 2010)


day 3 is the good day..hehe.. 1st kawad, 2nd LDK, and 3rd eat..haha.. tp ptang tu ktorang men game hoki terbang.. they used a large ring and 2 sticks. men penyer men xsangka team saya menang..haha.. best kowt..HEHEHE... Thnks to my team members yg men ngan happy... Sy pnjaga gol jew... :) ... And that night, mlm kerohanian la katekn... tp sy rase mcm mlm patriotisme ade la.. sy pown xtau nk cter cmne tp mmg best gler!! Sape yg kate kem nie xbest mmg fitnah semata2...haha.. That night barulah sy rase sgt syg kat negara sendiri.. hehehhe..
DAY 4... (16 JULY 2010)
KEMBARA TIME!!! Mase yg dtunggu2 oleh sumer dak kem..hehehehe... best tau x... My team mmg best... dh siap mengembara, ktorang boley g mkn kat kdai mkn lg... lepak2.. hehehehe... TEAM LEFTENAN ADNAN MMG BEST GILER!!..hehehe.. hope korang ingat kenangan kite kat sne...hehehe.. till meet next time... TATA =)
SORI LAMBAT UPDATE
BUSY SEJAK MASOK TEMPAT BARU
UNIKL, MIIT
2010